Ålder är en siffra, utseendet är skalet och personligheten är skatten.

Hej alla små vänner!
Nu är jag här i Matildas rum, och har nyss beslagtagit hennes dator. >:D
Vi ska sova över idag, och jag är så taggad !! (som jag har sagt typ 3 gånger nu menmen..)
Vi ska sova i källaren, så där kan vi ju vara uppe länge, och titta på film och vika oss ur skratt utan att någon stör oss eller att vi väcker några. Det känns ju ganska gött ändå!
Oh holy crap.. Mitt oseriösa jag tar över mina händer!! D:
Men seriöst.. Jag har sådana stunder. Ena stunden så är jag seriös och är nästan lite för seriös, andra stunden är jag totally crazy. (Med andra ord sååå oseriös som man kan vara)
Matilda duschar så jag kan väl chilla här framför hennes dator ganska länge, för att inte slösa på mitt.... >:D
Jag kan nu då inte lägga upp några bilder, men det kommer säkert lite senare eller imorgon.
Jag måste bara meddela att jag har kollat på lite olika kameror och olika priser i olika affärer på internet. Det jag vill komma till är egentligen att jag ska köpa en kamera. Det är bestämt. Det ända jag behöver göra är då att tjäna ca 3000:- så har jag råd med lite tillbehör, samtidigt som jag har lite pengar kvar så att jag inte blir pank. Så, är det några utav mina kompisar som läser detta nu, så kan jag ju lika gärna skriva det jag vill ha ^^
1. Pengar

2. necessär till allt mitt smink (Betty Boop / Snoopy) o.o
3. Täckpenna / fondaition (Jag vill bara ha fondaition för att täcka finnar, INTE kleta över hela ansiktet som en fjortis

4. och lite mer smink (rough, mascara m.m..)

Ni som inte är intresserade behöver inte läsa.
Jag har en känla av att Matilda kommer att komma när som helst nu, så jag får väl skriva det sista och logga ut.
Hejdå !


p.s gott nytt år i förskott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0