HELOOO ALL CARROTS !

Hello !
Det är egentligen inte så mycket jag behöver berätta om mig själv.
Men för er som inte läste min förra blogg:
(Hej. Jag heter Filippa, och är en fotointresserad 12-åring som äälskar hästar och hundar.
Jag är inte så bra på att vara aktiv, men det har nog gått väldigt bra på den förra bloggen faktiskt.
Det var inte så mycket, men om ni vill veta mer om mig så är det bara att kommentera !)
Jag har också ett problem när det gäller bloggandet ..
Jag slår vad om att 85% av alla inte bryr som om mina dagar, så jag antar att jag är tvungen
att fråga er om vad ni helst vill läsa om .. t ex: (humor, foto m.m.....)
Kommentera om ni har något förslag ! (tack på förhand!)
Men nu får vi fortsätta ....
Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har vart med bästa Moa Östman, hemma hos henne
och vi har haft jättekul ! Vi har bara flummat, snackat och ja, vi hann inte så mycket men jag
hoppas såklart att vi kan va någon annan gång igen !
Men nu ska jag nog ta o spela lite minecraft (a'
Hadé !!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du kanske kan.... blogga om.....Åsiktinlägg elr bara ett inlägg?? Min blogg: http://mathildaalskarhastar.blogg.se/



Om du hittar ngt DU kan blogga om:)

2011-12-13 @ 20:57:49
URL: http://mathildaalskarhastar.blogg.se/
Postat av: ebba johansson peterson

Hallihallå i Lingonskogen!



Humor är ju alltid lite roligt haha ;)

Outfits kanske, , många foton för då blir det roligare att läsa, Inte så jätte långa inlägg häldre många små :)



Hihi ! ;* <33333333333333333

2011-12-14 @ 06:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0