JULAFTOOOOOON !!!!!!!


Asså omg !
Det är juldagen redan, men vi låtsas att det är julafton bara för tillfället....
Tänk att det har varit en jul, UTAV snö !
I can't believe it !
Jag och Karoline bah: "Det känns inte som jul, för det är ingen snö, det är inte så kallt, det är sol och inte mörkt" ...
m.m...
Här kommer lite bilder på vad jag har fått !
Slutligen så kommer ju dagens outfit:
Butik: Vet inte.. ;s
Butik: BikBok
Butik: Gina Tricot
När vi spelade julklapps-leken så "vann" vi ju saker också, men dom orkar jag inte lägga upp på bild.
Måste bara tillägga att vi vann på 'Triss' (som vi fick på julklapps-leken) !
Okej, vi vann typ 10 / 20 :- men ändåå !!
Det bore räknas ! ;o
Iallafall.. Imorgon så kanske jag inte hinner blogga eftersom jag ska t mina kusiner uppe i Anderstorp, men jag får väl försöka få tag i någon dator under kvällen. Jag är inte så aktiv, men det börjar gå uppåt med bloggandet, so i'm proud by my self !
Men nu när klockan är 2.05 så tror jag nog så ska börja göra mig i ordning för kvällen.
Jag hoppas att ni har fått många fina och roliga julklappar, och varit snälla i år.
Förresten innan jag avslutar, så måste måste, MÅSTE jag bara säga att jag avslöjade jultomten !! :D
(Jag sa det inte högt, men jag sa det till honom när han "helt plötsligt bara sådär" kom hem t oss, så sa jag det t både låtsasfarfar Weine, farmor Elin, mamma Anne-Christine (Anki) och Martin ("tomten") själv.
Haha, han avslöjade sig själv också genom att säga "hur visste du det?" eller "hur kom du på det?" m.m....
Ne, nu får jag ta och stänga ner datorn och gå och gå och lägga mig så ses vi eventuellt imorgon.
Herråååeee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0