SÖNDAAAAAAAA !

Hellu !
Har blivit sämre på att blogga, men jag försöker.
Ibland kan det också bero lite på min lathet.. :s
Min laddare till datorn är också sönder, och min dator har varit död.
Som tur är, så har jag fått låna pappas laddare, och är nu save.. :D
Men iallafall.. Idag så har jag haft en mysig dag.
Jag har tatt upp granen med mamma, jag har kollat och klämt lite på paketen....
Jag har varit med Karoline. (Vi får hålla tummarna för att SAAB inte går i konkurs !)
och för er som inte fattar, så måste Karoline flytta om SAAB går i konkurs. :'c
Men vi får ju hoppas att det inte händer !!
Annars så har jag inte gjort så mycket idag..
Imorgon, så ska vi (hela 6:an) ha områdes "uppvisning" för föräldrarna på skolan.. -.-''
Jag ska också va med Karoline, men annars så tror jag inte att det blir så mycket mer..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kan fortfarande inte fatta att det är jul om 6 dagar !!
IIIIIIIHHHHHH!!! Jag längtar som faaan !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0