Tjo breee !

Min dator är död och min laddare är sönder och min pappa har sin laddare på jobbet, samt. har min syrra sin laddare hos sin pojkvän. Så jag får väl skriva ett inlägg på Ipoden.

Idag så ska jag städa mitt rum.... -.-'
Men det roliga är att det är den 22 december, jag har jullov, det är jul om 2 dagar OCH jag ska va med Karoline !!! :DDD
Haha ! Jag undrar hur kul Karoline har det i skolan !!!! XD

Men iallafall.. Nu så är klockan 1 och jag måste nog dra mig uppför soffan och masa mig mot mitt rum. Är nog på tiden att jag städar nu så att det är klart när Karoline kommer hem. Men ni får la har det så bra då, så får ni veta lite mer sedan. Herrrrrråå!!!

P.S sorry for My really bad update !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0