Today, it's a great day !

Hej!
Idag så har jag vart med Matilda, och det har varit otroligt kul.
Vi ska sova över idag, och jag är sjukt taggad.
Vi har inte sovit över på länge, så detta kommer att bli speciellt.
Jag och Matilda kollade igenom min blogg förut, och både jag och Matilda tyckte att rubrikerna blev alltför oseriösa.
Så, jag har bestämt mig för att bli mer seriösare på bloggen, och när jag har köpt min systemkamera, så ska jag göra en ny blogg som kommer att vara mer seriös, och ha en handling. Ja, du har ju gissat rätt. Foto.
Lite mer om dagen:
Jag och Matilda har ju som sagt vart idag, och gemfört med mig och Karoline, så är jag och Matilda mer fjantiga, awesome, datafreakar, vampyrälskande idioter som bara letar efter ett gott skratt.
Men nu återgår vi till min dag..
Vi, eller vi kan väl kalla det jag ellerhur Matilda?
Jag kollade på Pretty Little Liares och den filmen vara bara för AWESOME.
Medan Matilda tränar, och kämpar så ska jag sitta här och bara slappa, och vänta på tills hon kommer hem.
Ett tag, så var jag ju ganska oaktiv, eller vi kan kalla det slarvig. Jag var slarvig med att blogga, men nu när jag har bestämt mig för att köpa en systemkamera så kommer jag säkert att fota mycket och det betyder att jag kommer att lägga upp mer inlägg. Ta det inte alltför seriöst om jag inte bloggar på ett tag nu. Jag måste ju försöka tjäna lite mer pengar, så att jag kan köpa både kamera och lite tillbehör.
Men nu måste jag gå och käka. Börja bli väldigt hungrig.
Hade !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0