Torsdaaaa 22 December 2011

Helluu !
Det är den 22 december och snart den 23 december. Att tiden kan gå så fort och långsamt på samma gång !
På lördag är det julafton och längtar som faan efter att få slita upp alla mina paket !
Men det är ju så att man måste vänta i 150 år innan såkallade "tomten" kommer.. -.-'
Varför måste vi vänta på en långsam påhittad, fet gubbe med röd pyjamas, fult vitt skägg!? Han är ju bara läskig !!! D:
Han gör julen långtråkig !
Förr förra året fick bi ju typ vänta i 4 timmar på gubbjäveln.. -.-

Iallafall.. Klockan är 23.36 och eftersom jag vill slita upp hela högen med paket, så får jag väl gå och lägga mig så at tiden går snabbare.

Heerrrråååååå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0