Bästavän.

Hellu!
Ja, jag är ju fortfarande sjuk. Jävla skit. -.-'
Men jag satt här en stund och tänkte. Så kom jag och tänka på min bästavän. Jag ska med detta inlägg försöka förklara för min bästavän hur mycket hon betyder.
Karoline Hamre.
Du betyder allt för mig.
Jag kan lita på dig till 110% och du vet att jag alltid kommer att stå här vid din sida.
Jag kommer aldrig att lämna mig.
Du kan lita på mig till 110% du också.
Du är en underbar person.
Första gången vi träffades, var på dagis med blöja och napp.
Nu sitter vi här.
Arm i arm, och är bästavänner.
Det kunde man inte tro, så mycket som vi bråkade på dagis.
Oavsett vad du gör, så får du mig alltid att le.
Ibland tänker jag tillbaka på dagarna som vi har vart.
Jag mår dåligt av att se hur dåligt jag behandlar dig ibland.
Om jag sabbar denna chansen som jag har dig i mitt liv, skulle vara en mardröm.
Du är värd mer än mig.
Jag förtjänar inte dig.
Du borde ha en lika underbar, snäll, rolig, söt, fin, påhittig och positiv tjej som du är.
Allt det är jag inte.
Jag är raka motsatsen.
Men det finns faktiskt en sak som jag är.
Jag är så överlycklig av att ha dig som bästavän.
Vet du hur underbart det känns att vakna på morgonen och veta att man har världens bästa vän?
Det är azum ska du veta.
Älskling, med dig vid min sida så klarar jag av allting.
Ditt stöd betyder mycket.
Glöm aldrig att jag älskar dig, och finns här vid din sida.
Om jag så ska berätta det varje dag, och påminna dig.
Du kan ju alltid be mig att gå, men jag kommer vägra.
Du kan gå iväg från mig, men jag kommer gå efter.
Du kan springa ifrån mig, men jag springer efter.
Du kan såga av mina ben, men jag släpar mig efter dig.
Du kan såga av mina armar, men en sak ska du ha klart för dig.
Jag kommer aldrig sluta kämpa för att få dig tillbaka.
Du betyder allt älskling.
Hoppas att du har fattat lite nu, men denna korta text, om hur mycket du betyder.
http://www.youtube.com/watch?v=a2RpXYeawpo
Älskar dig nu och föralltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0