Dag 24 - Min favorit årstid och varför

Min favorit årstid är sommaren.
Det är för att man blir brun, man reser bort, man känner sig snyggare i lättklädda kläder än att gå runt med tjocka kläder som väger 100 kilo, sommarlovet, liseberg, varmt, påsk, bada, ridläger, m.m... Det finns en massa andledningar. Men dessa andledningar är framförallt varför jag älskar sommaren. Jag gillar också vintern lite. Men jag hatar kylan. Det ända jag gillar är att ha på brasan, sätta på en mysig film med varm choklad. Jag tycker också om när det blir mörkt snabbt. Jag sover lite lättare, och dessutom är det mysigt! Men det kan också vara ganska kul att åka pulka, skidor och snowboard! Men ändå så är ju sommaren bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0