Dag 25 - Mina mål / drömmar / önskningar

Alltså, jag har bestämt mig för att jag ska köpa en kamera. Sedan efter det så ska jag köpa en iphone. Jag skulle inte kunna kallade mål, men vi kan låtsas. Jag har bara ett litet problem. Jag vet inte om jag ska köpa kameran eller iphonen först. Köper jag kameran, så kan jag ju äntligen börja på min andra blogg, men alltså, jag är mer "sugen" på att köpa iphonen. Jag har egentligen inte en blekaste aning om varför just iphonen är viktigast. Det är väl för att då slipper jag ha med mig påde ipoden och min mobil. Batteriet går också slut så himla snabbt på min ipod. Sen också så har jag ju en gratis underhållning i fickan.. hehe. Men alltså, jag har kollat på en massa iphones (på blocket) som är billiga o.s.v.. men jag vet inte riktigt. Den kan vara stulen. Så, kameran nu då. Det känns lite sådär. Jag älskar att fota, och det är en utav mina stora intressen. Men saken är det, att vad ska jag fota? Mig själv i spegeln? Nej tack. Dessutom så är jag väldigt lat, så att ladda in bilderna i datorn och sedan redigera dom kommer jag inte orka. MEN, man behöver ju bara betala för det en gång, och sedan är det bra? Det är ju toppen, men jag gillar ändå iphones mer! Jag har just nu en "sists-minuten-innan-jag-börjar-lipa" ångest. Jag är lite.....speciell. Är det något jag inte kan bestämma mig för, så kan jag bli helt hysterisk. Det är inte kul. Men jaja.. Detta var nog det tråkigaste inlägg jag har skrivit, men för att sluta skriva massa ointressanta saker, så kan jag gå ner och äta istället. Ni får ha det så bra, så kör jag dag 26 imorgon! SEE YA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0