39° feber & irriterande hosta

Japp! Det stämmer! 39° feber och irriterande hosta hade jag i fredags. I lördags, hade jag fortfarande feber. Det var inte 39° men det räckte för att jag skulle ställa in filmkvällen. Jag fick ringa till alla 13 pers, och säga exakt samma sak. "Hej det är Filippa! Det blir inget kalas idag för jag är sjuk. Men om 2 veckor på lördag, då är det det! Hejdå!"
Det var inte precis det man ville höra när man hade vaknat och skulle kolla på tv..
Men som småningom blev det ju söndag, och jag blev feberfri. Sedan tänker ni säkert "vad gör hon hemma nu då? Det är ju måndag och hon har ju ingen feber?" Jo. Jag hostade väldigt mycket igår. Fanns tillfällen då jag hostade nonstop. Min näsa rann ju nästan 24/7. Mamma tckte att det avr bättre om jag var hemma, och fick bearbeta förkyldningen, och eventuellt komma tillbaka imorgon. FRISK.
Nu måste jag gå ner och äta, ta host-medicin och förbereda mig för att städa toaletten.. -.-
ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0