8 JANUARI 2012

HEJ!
Jag har inte hunnit bloggat idag. Vet ni varför? FÖR JAG FYLLER JU ÅR IDAG! :DD
Fick såå många bra presenter! Ni är säkert inte så intresserade av vad jag fick, så jag skriver bara det roligaste. Jag fick äntligen en täckpenna, men det roligaste var ju såklart pengarna. SÅ NU HAR JAG RÅD MED EN SYSTEMKAMERA! IIIIIIIIHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
Imorgon så skan jag, Matilda och Karoline va, så jag har bestämt att vi ska ner till stan och kolla på lite kameror nere hos 'expert'. Det är ju faktskt väldigt smart att köpa den på expert nere i stan, för om den går sönder eller något händer så kan jag ju bara gå ner dit som tar kanske 10 minuter, och lämna in den. (Inte så intressant, men ändå!)
Nu är det slutligen bara en sak som fattas för att min fotvärld ska bli totally perfect. Det är ju såklart studion, men bortsett från det, så är det Photoshop cs4 / cs5. Min syster (<3) har PS cs5 men till den så måste man ju ha en kod, + att hon vågar inte riktigt överföra den till mig eftersom det är skolan (eller ja, gymnasiet) som har laddat ner det på hennes dator, så hon vågar inte riktigt ifall något händer. (jag och pappa har sagt att det inte kommer att hända något, men hon lyssnar ju inte!!!!!) Jag har också prövat att föra över det från min kompis dator, men hon har PC så jag kunde inte öppna filerna.. -.-
Jag får fråga pappa imorgon, så får vi se hur det går. Jag har iallafall haft en underbar dag, och det hoppas jag att ni också har haft. Vi kanske syns imorgon, och här bjuder jag på 3 bilder från Grekland:

Kommentarer
Postat av: martina

Vill du ha en gratis bloggdesign? Maila mig om detaljerna du vill ha på headern, och m.m. ^^ Vill du inte ha en så är det bara å inte skicka någon!

2012-01-11 @ 00:27:23
URL: http://mmarthas.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: En Canon EOS 1000D :)

2012-01-11 @ 08:22:19
URL: http://killedbycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0