Bloggen

Hellu!
Ny-duschad Filippa sitter i soffan och myser, men inte länge till. Måste stryka innan mamma kommer hem.. -.-
Men jag får passa på att säga förlåt för den dåliga uppdateringen. Men det är ju så med den där jädra kameran som ska kosta så jädra mycket. Jag har försökt att få tillbaka kontrollen på mina pengar igen efter att ha begått ett stort misstag. (Ett sådant stort misstag har jag ingen lust att skriva här på bloggen)..
Men sedan när jag har skaffat en ny blogg, som jag ska skapa när jag har köpt kameran, så kommer den då handla lite om mode, foto och vardag. Jag lovar er att den kommer att vara seriösare än denna bloggen.
Är det något ni undrar, så vet ni att ni bara kan kommentera.
Se ya' !


Nytagen bild, men mobba inte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0