FREDAGEN DEN 6 JANUARI 2012

Hello everyone !
Nu sitter jag hemma hos Matilda, i hennes säng medan hon tittar på 'The Vampire Diaries' och jag skriver ett inlägg här på bloggen som ni kanske har fattat. Idag ska jag rida. Eller ja, rida och rida, vi ska ha teori. På teorin så ska vi ha prov.. Jag har inte övat än. Inte Matilda heller. Vå båda har en känsla av att vi kommer att misslyckas, och tvingas göra om provet.. -.-'
Få väl snart ta å öva på det.. ;))
Idag har jag inte gjort mycket alls. På morgonen så spelade jag lite 'wii' och käkade fil och flingor. Inget mer med det liksom. Jag tog på mig kläder, och bäddade sängen. Sedan så gick jag till Matilda. Det har inte blivit något mer sedan. Jag tror att vi ska ladda över 'photoshop cs4' snart. Eftersom det tar 3 timmar så måste vi göra det så snart som möjligt. Men jag tror att vi kanske ses senare idag. Ska tjata på Matilda om att vi ska ladda över PS nu. owo
Seeeeeees !


Nytagen bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0