ONSDAGEN DEN 4 JANUARI 2012

Hej!
Nu sitter jag och Karoline här bredvid varandra med varsin dator, och nördar. Matilda är där nere och ska fixa mat till sin lillebror som snart ska träna. Men jaja, detta var precis inte det intressantaste inlägget i hela världen, men jag, Karoline och Matilda ska kanske fota sen.
Alldelles nyss så fotade jag och Karoline med Matildas kamera. Vi tog ca 243 skrot-bilder som hon sedan kommer att radera. (jag känner henne) Men vi har också laddat upp bilderna på hennes dator så hon kommer att ha kvar dom på datorn. XD
Karoline har laddat upp några bilder på oss, och kanske skrot-bilderna också, men dom hittar ni genom att klicka på någon utav hennes namn. Detta får bli kort, och så men vi ses snart igen.
Se ya' !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0