RUBRIK

Hej hej!
Sitter vid idrottsgalan, och myser lite.
Jag har min filmkväll nu på lördag ("kalas"), så nu hoppas jag att jag kommer att få råd med en kamera.
När jag har köpt min kamera, så ska jag ringa till första bästa kompis, och fota sjukt mycket! btw. jag har fyllt år.. 8 Januari c:

Iallafall, jag har nu ca. 4100 och behöver då ungefär 500:- kanske lite mer till stativ, och fjärrutlösare. Har också mejlat GT som jag kanske ska börja sälja nu på förmiddagar på lördagar och söndagar. Hoppas det blir så. Ett mejl utav GT, och det är ut och sälja! Visst, jag kommer att få gå upp tidigt, men att veta att jag tjänar ca. 1000:- på det blir verkligen värt det! Jag längtar verkligen! Men nu får jag väl fortsätta att kolla på idrottsgalan så hörs vi!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0