Dag 50 - Något jag vill göra

Jag vill sluta vara så jävla lat, och gå ut och fota! Skaffa nya coola kompisar som inte bara tar foton på sig själv i spegeln eller varje gång en kamera syns putar med munnen. Jag vill ha en som trivs med en kamera framför sig, som gör annorlunda poser och vågar bjuda på sig själv! Jag vill bli bättre på att fota, kunna alla inställningar, och vara lite mer teknisk kanske? Vara mer intressant i bloggar, t ex. som i min nya fotoblogg? Fota minst 2 ggr varje dag? Är det något bra löfte? Kanske be folk besöka den oftare? Ha en "dagens hiss och diss"? Skulle det vara bra att kanske ha "dagens bild"? En bild som jag själv tagit under dagen, redigerat och är nöjd med? Några andra ideér? Kommentera här nere!

Kommentarer
Postat av: Kajsa Sandberg

Jag kommer gärna och fotar med dig någon dag!<3

2012-03-23 @ 12:58:39
URL: http://KajsaaSandberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0